21.10 och jag dricker chai latte och längtar till november

Jag dricker chai latte, lyssnar på norah jones och försöker plugga lite engelska glosor.

Och jag längtar jätte mycket efter november! Inte bara för att det är månaden men näst näst bästa namnet (efter augusti och januari) utan för att då ska jag+familj+kusin+farbror+faster+faster+farmor+farfar (=nästan hela släckten, nej släkten menar jag (stavar ALLTID fel på det, haha nu blev det en inomparantes i inomparantesen) typ) till Cypern! Och inte nog med det, efter det ska min kusin världens-bästa-Johanna bo hos mig i en hel vecka, för hon ska praoa här i Göteborg! Åh, va jag längtar!


Kommentarer
Postat av: svar

åh asså ja november är något jag längtar till nästan FÖR mycket, det ska bli så underbart. jag längtar längtar längtar isönder mig själv. Det är inte bra. men jag kan inte sluta längta liksom. nåja. du är så fin kusin. puss

2010-10-06 @ 19:04:27
URL: http://cupcakedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0